بسته بندی جلسه دفاع یکی از بزرگترین دغدغه دانشجویان قبل از ارائه است . این موضوع که برای جلسه دفاع چی ببرم و با چه جعبه ای ببرم سوالی است که در ذهن هر دانشجو شکل میگیرد  . 

شما میتوانید با خرید جعبه بسته بندی برای جلسه دفاع  از هرگونه هزینه بیجا جلوگیری کنید و اقلامی که دلخواه خود است را در آن قرار دهید .

خرید بسته بندی دفاع پایان نامه به صورت آنلاین امکان پذیر است و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود . 

پک پذیرایی جلسه دفاع

اگر چند سالی از زندگی خود را به عنوان دانشجو سپری کرده‌ باشید حتما می‌دانید که یکی از بزرگترین معضلات دانشجویان که گاهی حتی خواب را بر چشم‌ها حرام می‌کند دفاع از پایان‌ نامه است. همان 15 الی 60 دقیقه جلسه دفاع از پایان نامه برای برخی از دانشجویان به قدری سخت می‌گذرد که گاهی دیده می‌شود جلسه دفاع را ماه‌ها به تعویق می‌اندازند. پس میتوان نتیجه گرفت یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین جلسه برای دانشجویان در طول ترم تحصیلی ، جلسه دفاع است .

به طور معمول سطح توجه حاضرین در جلسات و سخنرانی‌ها در لحظه شروع بسیار بالا و قابل توجه است. اما معمولاً بلافاصله بعد از شروع، با بکار بردن جملات و متن‌های کلیشه‌ای همچون تشکرها،‌مقدمه، رزومه، متن معرفی و… ، میزان توجه افت پیدا می‌کند به طوری که توجه اغلب حاضرین در جلسه، به موارد دیگری غیر از صحبت سخنران، جلب می‌شود.

جدا بر اینکه دانشجو باید تسلط کامل روی ارائه پروژه خود داشته باشد ، جلسه دفاع نیازمند پذیرایی مقرون به صرفه و لوکس است . با اینکه دفاع از پروژه داخل دانشگاه برگزار میشود اما پذیرایی از اساتید بر عهده دانشجو است که این موضوع می توان درصد استرس دانشجو را افزایش دهد .

برای جلسه دفاع چی ببرم ؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید زمان ارائه است . اگر ارائه شما در صبح برگزار شود بهتر است از اقلام صبحانه مانند ساندویچ نان و پنیر ، آبمیوه ، کیک و … استفاده شود . ممکن است جلسه دفاع شما در ظهر باشد. پس مناسب ترین گزینه برای پذیرایی از اساتید استفاده از ساندویچ های سرد و نوشیدنی است . 

علاوه بر موارد ذکر شده شما باید جعبه ای تهیه کنید که علاوه بر محافظت از اقلام داخل جعبه ، باعث حمل آسان پک پذیرایی دفاع شود . در ادامه به بررسی دقیق تر چاپ جعبه های پیشنهادی می پردازیم  :

بسته بندی پذیرایی جلسه دفاع

ویژگی های جعبه پذیرایی دفاع 

parnianpack

پذیرایی جلسه دفاع در کرونا

پک پذیرایی برای جلسه دفاع علاوه بر شیک بودن ، باید بهداشتی باشد . یکی از دغدغه های دانشجویان در ایام کرونا، رعایت پروتکل ها و پذیرایی بهداشتی است. برای پذیرایی دفاع در کرونا، باید از اقلام بسته بندی شده و تک نفره استفاده شود .

جنس های مختلفی جهت تهیه جعبه وجود دارد که مقرون به صرفه ترین آنها جنس کرافت است. مقوای کرافت در گرماژ مختلفی در بازار موجود است که دارای مهر بهداشت است.

فینگر فود برای جلسه دفاع

اگر شما به دنبال یک ایده نوین جهت پذیرایی از حضار هستید بهترین گزینه استفاده از غذاهای سرد و فینگر فود است .در واقع به غذاهایی فینگر فود گفته میشود که در ابعاد کوچک برای پیش غذا، میان وعده و .. استفاده میشوند. به دلیل سبک و روش آماده کردن و پخت فینگر فود، میتوان به راحتی آن را با دست خورد ! این غذاهای آماده در سایز های کوچک و لقمه ای علاوه بر لاکچری بودن امکان سیر نگه داشتن افراد را در طولانی مدت دارد.

خرید پک پذیرایی دفاع پایان نامه
خرید جعبه پذیرایی دفاع پایان نامه

این سبک از غذا ها مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفته . از انواع فینگر فودها می توان به مینی ساندویچ ها، انواع غذاهای تهیه شده با نان تست، مینی سوسیس ها، و غذاهای لقمه ای تهیه شده از خمیر یوفکا و پنیر اشاره کرد که از جمله جذاب ترین انواع فینگرفود هستند و می توان گفت از جمله قدیمی ترین انواع آن نیز به شمار می آیند.

اگر زمان کافی جهت تهیه فینگر فود ندارید میتوانید به سایت نارین پک مراجعه کنید .

در ادامه نمونه هایی از جعبه های آماده پذیرایی جلسه دفاع را مشاهده میکنید .

برای جلسه دفاع چی ببرم
برای جلسه دفاع چی بخرم

تمام نکاتی را که برای جلسه دفاع پایان نامه باید به آنها توجه کنید نیز گفته شد. حواستان باشد که جلسه دفاع یک جلسه مهمانی نیست و بهتر است در نحوه پذیرایی تان بیشتر دقت کنید. به کار گیری و استفاده از این نکات می تواند در شما را در ارائه هرچه بهتر پایان نامه تان کمک کند.

0/5 (0 نظر)