جهت بسته بندی انواع قاشق ، چنگال ، کارد ، ادویه جات ( نمک ، فلفل ، سماق و … ) خلال دندان ، سس های تک نفره و ساشه های مختلف همچون آبلیمو از پاکت و جعبه قاشق چنگال استفاده می شود.

این بسته بندی ها در دو نوع جعبه و پاکت تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و جزو اقلام بسته بندی رستوران بشمار می روند که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم

جعبه قاشق چنگال ( کاتلری )

در جعبه قاشق چنگال از مقوای 230 الی 300 گرم بسته به سفارش مشتری استفاده می شود و چاپ بر روی آن بصورت تک رنگ تا 4 رنگ انجام می شود وابعاد آن استاندارد می باشد ولی می توان آن را متناسب با نیاز مشتری نیز طراحی کرد.

در تولید جعبه قاشق چنگال عمدتا از مقوای ایندلبورد یا گلاسه استفاده می شود و در ادامه چند نمونه از کارهای تولیدی شرکت پرنیان پک را ملاحظه می فرمایید

پاکت قاشق چنگال

در مدل پاکتی همانند کاغذ ساندویچ از کاغذ کرافت ، سفید ، گلاسه یا تحریر استفاده می شود و در این مدل به دو صورت کاست دار و بدون کاست پاکت تولید می شود.

مدل کاست دار نسبت به بدون کاست از گنجایش بیشتری بخوردار است و علاوه بر قاشق و چنگال میتوان انواع ادویه جات و سس درون آن قرار داد در زیر چند نمونه از تولیدات ما را ملاحظه می فرمایید.

پاکت قاشق و چنگال گلاسه

جعبه و پاکت قاشق و چنگال گلاسه جنس بهتری نسبت به انواع دیگر کاغذهای تحریر دارد. این نوع پاکت قاشق و چنگال از مقوای گلاسه 170 الی 250 گرم مات یا براق ساخته میشود و به دلیل جنسی که دارد امکان استفاده از روکش سلفون مات و سلفون براق موجود است . این کار سبب افزایش مقاومت پاکت در برابر رطوبت میشود .

پاکت قاشق و چنگال کرافت

این نوع کاغذ دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و به دلیل بافت خاصی که دارد دارای محبوبیت بالایی در بین مردم است.

به علت استفاده دو تا چهار رنگ در چاپ ، قیمت به صرفه‌ تری نسبت به کاغذ گلاسه دارد، ازین رو مشاغلی مانند رستوران‌ها و فست فود‌ها استفاده بیشتری از جعبه و پاکت قاشق و چنگال کرافت دارند.

ابعاد پاکت قاشق چنگال بر اساس سفارش شما تعیین می‌شود. شما می‌توانید تعیین کنید که به غیر از قاشق و چنگال، چه چیزهایی می‌خواهید درون پاکت قاشق چنگال قرار دهید.

4/5 (1 نظر)

2 دیدگاه

  1. alireza گفت:

    تعداد1000 عدد میخوام سفارش بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *