جعبه چای و جعبه دمنوش جهت بسته بندی انواع مدل های چای (مشکی،سبز،قرمز) و انواع دمنوش مورد استفاده قرار میگیرد . قیمت جعبه مقوایی بر عواملی همچون سایز و جنس و چاپ جعبه بستگی دارد.

در ساخت جعبه چای و دمنوش از جنس های مختلف مقوا استفاده میشود که در ادامه مطلب به برسی دقیق تر میپردازیم

کاربرد جعبه چای و دمنوش

جعبه چای یکی از مهمترین موارد برای ارائه این محصول به بازارهای فروش میباشد . امروزه با افزایش روز افزون متقاضیان چای و دمنوش ، جعبه هایی طراحی شده است که ویژگی هایی نظیر استفاده آسان تر ، امکان بسته بندی در وزن های مختلف ، طراحی زیبا و لوکس شدن جعبه و معرفی برند شما عزیزان را برای مشتریان فراهم میکند . 

جعبه چای
جعبه دمنوش
جعبه چای گیاهی

انواع مدل های جعبه چای  

مربعی 

یکی از مدل های جعبه چای مدل مربعی می باشد. این مدل کارتن اکثرا برای تعداد 16 یا 24 عددی تی بگ ها استفاده می شود که در ابعاد مختلف برای وزن های 200 گرم تا 500 گرم تولید میگردد. این مدل دارای طول و عرض و ارتفاع یکسانی است.

جعبه مربع
جعبه دمنوش مربع
جعبه چای مربع

مستطیلی

مدل دیگر جعبه چای مدل مستطیلی می باشد. این مدل کارتن اکثرا برای تعداد 24 یا 32 عددی تی بگ ها استفاده می شود که در ابعاد مختلف برای وزن 400 گرم تا 1 کیلو گرم تولید میگردد. این مدل یکی از پرطرفدار ترین جعبه های مورد استفاده میباشد.این نوع جعبه مشابه جعبه خرما میباشد.

پاکت چای و دمنوش
جعبه مستطیل چای
جعبه چای پذیرایی

مثلثی

این مدل از جعبه ها اکثرا برای چای های کیلویی مورد استفاده قرار میگیرند و برای وزن 600 گرمی تا 1.200 کیلو گرمی در نظر گرفته میشود . همچنین این جعبه مثلث با طراحی بسیار زیبایی که دارد در رنگ های متفاوت ساخته میشود .

جعبه مجلسی چای
جعبه مثلثی پذیرایی

استند 

استند تی بگ برای افرادی که می خواهند با طعم های مختلف چای آشنا شوند کاربرد دارد و این افراد می توانند تعداد کمی از چای مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین کاربر بسیار بالایی در اداره و شرکت دارد .

استند چای اداری
استند دمنوش
استند چای مجلسی

جنس مقوای جعبه چای و جعبه دمنوش

مقوای پشت طوسی :

مقوا پشت طوسی مقوایی است با گرماژ متنوع که از دو لایه تشکیل شده اند و به صورت طبیعی این دو لایه با صفحه های مخصوص مرتبط به همدیگر چسبانده می شوند که یک طرف آن سفید و طرف دیگر آن طوسی است.

مقوای پشت طوسی دارای خصوصیات از قبیل سختی یا نرمی زیاد (با توجه به نوع آن)، شفافیت در هنگام چاپ بالا می باشد

گرماژ : 250 گرم – 280 گرم – 300 گرم

جعبه پشت طوسی
جعبه مقوایی چای
جعبه مربعی

مقوای ایندربورد :

مقوای ایندربرد نوع دیگری از مقوا است که در بسته بندی های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.هر اندازه این لایه ضخیم تر باشد، اسطحکام آن بالاتر می رود. از این جنس مقوا اکثرا برای مناسبت های مختلف نظیر بسته بندی یلدا استفاده میشود.

مقاومت مقوا ایندربرد کاملا مناسب برای حمل و نقل جعبه است و به صورتی ساخته شده که مشکلی برای جنس و کالایی که داخل جعبه است به وجود نیاید.

گرماژ : ۱۸۰ گرم، ۲۳۰ گرم، ۲۵۰ گرم، ۲۸۰ گرم، ۳۰۰ گرم، ۳۵۰ گرم و ۴۰۰ گرم

خرید جعبه چای
جعبه کیبوردی
جعبه ایندلبورد

مقوای لمینتی :

مقوای لمینتی یکی از گزینه های لوکس است که تنها برای کالاهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد.برای تولید مقوای لمینتی ابتدا کاغذ یا مقوا با ماشین چاپ افست چاپ شده سپس بر روی ورق اصلی چسبانده (لمینت) می شود.

مقوای ایفلوت :

استحکام این نوع از ورق مناسب و زیاد است اما باید توجه داشته باشید که برای چه گرمی مناسب است .مقوای ایفلوت از سه لایه تشکیل شده است و قیمت آن نسبت به سایر مقوا ها نسبتا بیشتر است اما امکان چاپ افست بصورت مستقیم بر روی آن وجود ندارد و عموما بصورت چاپ تک رنگ یا دو رنگ و گاهی بصورت لمینتی تولید و عرضه میگردد

چاپ جعبه چای 

چاپ افست

بهترین روش برای چاپ جعبه چای ، چاپ افست است . زیرا در این نوع چاپ جزئیات با دقت تمام و بصورت تک رنگ تا چهار رنگ ترکیبی چاپ میشود و امروزه بیشتر از این نوع چاپ استفاده میشود

یکی از اصلی ترین مزایای چاپ افست، کم هزینه بودن چاپ افست با توجه به کیفیت بسیار بالای آن است. البته از لحاظ کیفیت بالاتر روش های دیگری نیز برای چاپ هستند، اما تفاوت قیمتی آنها به حدی است که چاپ آفست را به عنوان به صرفه ترین روش چاپی میتوان نام برد. از این رو برای طراحی و چاپ کاتالوگ در تیراژ بالا از چاپ آفست بهترین نتیجه را میگیرید.

چاپ فلکسو

فرایند چاپ فلکسو نوعی از چاپ است که با یک صفحه انعطاف ‎پذیر معمولا از جنس ژلاتین،انجام میشود.فلکسو دامنه رنگی بسیار گسترده‎ای را شامل میشود به همین منظور میتوان برای چاپ با تعداد رنگ 6 عددی استفاده شود . فلکسو چاپی است که بیشتر در خدمت بسته بندی کالا قرار دارد. این نوع چاپ که در زمرهٔ چاپ‌های برجسته قرار دارد قابلیت چاپ بر روی فیلم، پلاستیک، سلفون، کاغذ و مقوا را دارا است و به هنگام چاپ بر روی کارتن‌های پلاستیکی، سلفون یا هر صفحهٔ شفاف دیگر می تواند سطوح را به صورت موضعی و بر حسب نیاز با مرکب سفید پوشش دهد.

قیمت جعبه چای
استند چای
استند پذیرایی

قیمت جعبه چای

قیمت جعبه چای و دمنوش مقوایی به عواملی چون جنس مقوا ، تیراژ چاپ و تعداد رنگ وابسته می باشد

تیتراژ 

مهمترین عامل در تعیین قیمت جعبه تعداد سفارش میباشد که هر قدر این تعداد بالاتر باشد از قیمت تمام شده کمتری برخوردار است.

جنس جعبه

جنس های جعبه را اگر بخواهیم از نظر قیمت دسته بندی کنیم گرانترین نوع مدل لمینتی می باشد و ارزان ترین مدل پشت طوسی . مدل اینفلوت و ایندربورد قیمت میانی را دارند.

تعداد رنگ چاپ

هرچه تعداد رنگ چاپ بیشتر شود هزینه چاپ نیز بالاتر می رود.

ضخامت مقوا

هرچه ضخامت مقوا کمتر باشد هزینه کمتری را در بر میگیرد.

box tea
طراحی جعبه چای
tea box

خدمات پس از چاپ

یووی

در جهت زیباسازی و محافظت از مقوا یا کاغذ چاپ شده، یووی صورت می گیرد.

سلفون

در خدمات پس از چاپ از پوشش سلفون علاوه بر زیبایی برای افزایش مقاومت و تثبیت رنگ کاغذ و یا مقوای چاپ شده، محافظت در برابر پارگی و جلوگیری از مخدوش شدن چاپ استفاده می شود.

طلا و نقره کوبی 

برخی از قسمت های مقوا با رنگ طلایی و یا نقره هک میشود . این کار باعث لوکس شدن بیشتر جعبه شما میشود

برجسته سازی 

نواحی مختلفی از جعبه مانند لوگو و ادرس برجسته میشوند .

شرکت پرنیان پک با تلاش بسیار با استفاده از متدهای روز دنیا شما را برای رسیدن به بهترن ها همراهی میکند

 
 
0/5 (0 نظر)