بسته بندی رستوران

بسته بندی رستورانی

جعبه غذا (Food Boxes)

سینی غذا (Food Tray)

پاکت غذا (Food Paper Bag)

جعبه و پاکت قاشق چنگال (Cutlery)

دورپیچ ظرف غذا (Food Container Wrapper )

کاغذ کف سینی (Paper Table Mat )

لیبل غذا ( Food Label )

پاکت و جعبه قاشق و چنگال : این پاکت ها و جعبه ها در سایز های کوچک تولید میشوند و جهت قرار دادن قاشق و چنگال یکبار مصرف و دستمال کاغذی ، نمک ،فلفل ، سماق ، خلال دندان و سایر مخلفات طراحی و چاپ می شوند و آن را بصورت پاکت و یا جعبه میتوان تولید نمود

صنایع چاپ و بسته بندی پرنیان به‌عنوان حرفه‌ای‌ترین مرکز تخصصـی در حوزه‌ی صنعت چاپ و تولید انواع بستـه بندی مرتبط با گروه‌های مختلف رستورانی است.که با اتکا به تیم مجرب طراحـی و با بهره‌گیری از جدیدترین ماشین‌آلات مدرن و تکنولوژی روز دنیا توانستـه است  بخش عمده‌ای از گستره بازار را به خود اختصاص دهد. جهت سفارش ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین بسته بندی رستورانی با استفاده از حرفه‌ای‌ترین و بهداشتی‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا با ما تماس بگیرید.

سینی مقوایی غذا : این بسته بندی رستورانی همانند جعبه غذا جهت بیرون بر انواع غذا و پذیرایی مجالس مورد استفاده قرار میگیرد با این تفاوت که درب نداشته و جهت بسته بندی غذا باید پس از قرار دادن ظروف غذا و متعلقات سینی و ظروف را با هم با سلفن شیرینگ کرد.

کاور ظرف غذا : این کاورها و به اصطلاح دورپیچ ها جهت کاور کردن ظرف های غذا و سالاد مورد استفاده قرار میگیرند تا هم نوع مواد غذایی درون آن مشخص شود و هم تبلیغات رستوران بر روی بسته بندی درج گردد.

پاکت بیرون بر : این پاکت ها بصورت دسته دار و بدون دسته از جنس های مختلفی همچون کاغذ کرافت ، سفید و گلاسه تولید می شوند که بر حسب استفاده و میزان تحمل وزن از ضخامت مختلفی در تولید آن ها استفاده میگردد و همچنین چاپ بر روی آن ها بصورت تک رنگ تا 4 رنگ ترکیبی و طلاکوب و نقره کوب انجام میگردد.

کاغذ کف سینی : عموما جهت داخل سینی های سرو غذای فست فودها و همچنین جهت رومیزی در رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد و از جنس کاغذ نازک کرافت ، سفید یا گلاسه تولید می شود و عموما لوگو و طرح رستوران بر روی گوشه آن درج میگردد.

لیبل ظرف غذا : لبیل ها برای مشخص کردن نوع غذا ، سس ، سالاد ، نوشیدنی و … به اندازه جداره یا درب ظرف طراحی و چاپ میگردد که میتوان بر روی آن از یک لایه سلفن یا یو وی جهت مقاومت در برابر رطوبت و استحکام بیشتر استفاده کرد.

زیر دستی مومی
لیبل غذا
ساک دستی گلاسه

بسته بندی غذا

بسته بندی غذای رستورانی مدل ها و انواع مختلفی دارد که بر اساس جنس مقوا و کاغذ ، شکل و کاربرد به مدل های مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

رستوران ها و کترینگ های تهیه غذا بر اساس نوع غذاهایی که تولید و توزیع میکنند از بسته بندی های متفاوتی جهت دلیوری و بیرون بر غذا های خود استفاده میکنند.

انواع بسته بندی غذای بیرون بر

بسته بندی های بیرون بر غذا بر اساس شکل ظاهری ، جنس ، ضخامت و کاربرد مدل های متنوعی دارند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارا می باشند این بسته بندی ها عبارتند از : 

جعبه غذا بیرون بر : این بسته بندی جهت دلیوری و بیرون بر انواع غذای رستورانی ، کترینگ ها ، مراکز تهیه غذا ، غذاهای خانگی ، مراسم های مختلف ، پک های پذیرایی و … مورد استفاده قرار میگیرد که بر حسب ابعاد بصورت تک پرسی ، دو پرسی ، 3 پرسی ، 4 ، 6 ، 8 و 12 پرسی تولید می گردد.

سوالات متداول

قیمت پک بسته بندی غذا به عوامل زیر وابسته است:

  • تعداد سفارش
  • ابعاد بسته بندی
  • جنس بسته بندی
  • نوع چاپ بر روی بسته بندی

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر جهت غذای شما بر اساس نوع غذا ، ابعاد ظرف و وزن غذا تعیین می شود.

جهت سفارش بسته بندی غذای بیرون بر پس از انتخاب نوع بسته بندی جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *