ساک دستی پارچه ای یا شاپینگ بگ پارچه ای یکی از روش های تبلیغاتی موثر در فروشگاه ها ، بوتیک ها و نمایشگاه ها و به طور کلی صنایع میباشد. قیمت ساک دستی پارچه ای نسبت به سایر جنس های شاپینگ بگ ارزان تر است و چاپ با تعداد محدود امکان پذیر می باشد. 

بگ پارچه ای مدل های مختلفی دارد که ارزان ترین آن ها ساک دستی پارچه ای سوزنی می باشد .

ساک دستی پارچه ای

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که بعد از خرید لباس، کفش، ساعت یا جواهرات، کالای خریداری‌ شده را در یک ساک دستی تبلیغاتی شیک و زیبا قرار داده اند و کیفیت و طراحی دلپذیر آن سبب شده آن را برای استفاده‌های بعدی نیز نگهداری کنید. 

انواع گوناگون ساک دستی پارچه‌ ای به دلیل داشتن مقاومت بالا،  برای حمل کالا های سبک و حتی سنگیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. و قابلیت تحمل وزن های سنگین را دارا میباشد .

مزیت استفاده از ساک دستی پارچه ای 

از ویژگی های مهم میتوان به استحکام بالا، قابلیت شست‌ وشو و استفاده راحت برای حمل بار اشاره کرد .

از دیگر دلایل محبوبیت این بگ ها نسبت به ساک دستی کاغذی و  پلاستیکی  این است که مچاله نمی‌شوند و شکل ظاهری خود را هنگام تا شدن از دست نمی‌دهند. همچنین تبلیغات چاپ شده روی این نوع از ساک دستی‌ها ماندگار است و با شستن پاک نمی‌شود. 

همچنین می‌توان برای حمل وسایل گوناگون با هر وزن و شکلی از آنها استفاده کرد، بدون اینکه نگرانی بابت پاره یا سوراخ شدن آن ها داشته باشید به همین علت یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در همایش‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها، رویدادها و پروژه‌های فرهنگی – اجتماعی است.

shopping bag gif

انواع ساک دستی پارچه ای

ساک دستی‌ پارچه‌ ای در سه مدل برزنتی ، سوزنی و کتان تولید و عرضه می‌شوند. هرکدام از این دو نوع ساک دستی کارکرد خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی کامل این نوع از ساک‌ها می‌پردازیم.

ساک دستی سوزنی

ساک دستی سوزنی برای کسب و کارهایی که در شروع فعالیت خود هستند و به تعداد کمی بگ تبلیغاتی نیاز دارند بسیار مناسب میباشد. 

مهم‌ترین مزیت این محصول قابلیت شست و شو و بازیافت آن است. چاپ ساک دستی سوزنی به‌ صورت سیلک انجام می‌شود و روش چاپ آن دستی است. البته در سفارشات تیراژ بالا نحوه چاپ این محصول به روش ماشینی یا فلکسو صورت می‌گیرد و همین امر بر سرعت کار می‌افزاید.

انواع ساک سوزنی در دو نوع پرسی و کاست دار تهیه می‌شوند. ساک سوزنی کاست‌ دار ظرفیت حمل محصولات با حجم بالاتر را داراست.

ساک پارچه ای مدل سوزنی
ساک پارچه ای دستی
شاپینگ بگ مدل سوزنی

ساک دستی برزنتی

مهم‌ترین ویژگی پارچه برزنت، استقامت کششی آن است که محصولات تولید شده از این پارچه را به کالاهایی مقاوم با طول عمر بالا تبدیل می‌کند. به دلیل ویژگی ضد آب بودن، این پارچه کاربرد قابل‌ توجهی در تولید انواع چتر، سایبان، روکش وسایل نقلیه و … نیز دارد.

صاحبان مشاغلی که مقاومت بالای ساک تبلیغاتی برای برندشان مهم است معمولاً ساک دستی تبلیغاتی برزنتی را انتخاب می‌کنند.

شاپینگ بگ برزنتی
ساک دستی برزنتی

ساک دستی کتان

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تولید می‌شود و از قدیم کاربرد بالایی در تولید کیف، کفش و لباس داشته است. این مدل به دلیل بافتی که دارد ، مناسب چاپ نیست زیرا در مدت کوتاه باعث پوسته پوسته طرح میشود . از ویژگی های مهم این پارچه، می توان به قابلیت چاپ انواع طرح و رنگ‌ روی آن اشاره کرد . همین امر سبب می‌شود مشاغلی که تصمیم به طراحی‌های خلاقانه در چاپ ساک تبلیغاتی خود دارند، ساک کتان را برای این منظور انتخاب کنند.

از دیگر مزایای مهم ساک دستی کتان می‌توان به قابلیت تحمل وزن تا ۱۵ کیلوگرم، قابلیت دوخت صنعتی و امکان تولید کاست اشاره کرد.

شاپینگ بگ کنفی
شاپینگ بگ کنفی
ساک دستی پارچه ای مدل کنفی

از چه مدل چاپی برای پارچه استفاده میشود ؟

چاپ سیلک یکی از قدیمی ترین نوع چاپ بوده که  بر سطوح مختلفی قابل چاپ است . یکی از رایج‌ترین نمونه‌های این حرفه، چاپ روی پارچه است .

چاپ سیلک روی پارچه تنها یکی از کارایی‌های این روش بوده که البته در نوع خود بسیار ارزان‌ قیمت و پرکاربرد است .

با توجه به اینکه در این نوع چاپ، طرح به وسیله شابلون بر روی پارچه ما قرار میگیرد، نمونه کار نهایی به صورت مات است .

این سبک از کار ها به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. شرکت‌های بزرگ چاپ ، بسته به اینکه چه امکاناتی در اختیار دارند، می‌توانند چاپ را به صورت دستی یا اتوماتیک انجام دهند

shine
shine
shine
شاپینگ بگ پارچه با چاپ سیلک
shine
shine
shine

هزینه چاپ چگونه است؟

قیمت چاپ سیلک به عوامل زیادی از جمله جنس صفحه‌ای که در چاپ استفاده می‌شود، دقت و کیفیت کار، نوع توری مورد استفاده، دستی یا اتوماتیک بودن چاپ، نوع، جنس و حجم رنگ‌های به کار رفته در چاپ و… بستگی خواهد داشت.

البته هر اندازه که تیراژ شما بالا تر باشد به همان مقدار از هزینه کمتری برخوردار است .

ساک با چاپ سیلک
ساک سوزنی
ساک دستی تبلیغاتی
0/5 (0 نظر)