همواره شب یلدا یکی از رسوم مهم ما ایرانیان بوده است و در شب یلدا که به خانه همدیگر میرویم به فکر بردن هدیه ای با خود جهت حترام به میزبان هستیم حال این سوال پیش می آید:

کادو شب یلدا چی بگیرم؟

جهت کادوی شب یلدا میتوان از انواع میوه مخصوص این شب و انواع آجیل و خشکبار و شیرینی جات استفاده کرد که هر کدام از این موارد براساس آداب و رسوم مناطق مختلف متفاوت است.

حال این سوال پیش می آید که جهت کادو کردن این اقلام از چه نوع بسته بندی یا جعبه ای استفاده کنیم

چند نمونه از انواع بسته بندی شب یلدا عبارتند از :

  • جعبه های زیره رویه
  • جعبه های کیبوردی
  • جعبه های دسته دار
  • جعبه های کشویی ( کبریتی )
  • جعبه های با شکل خاص
  • ساک دستی با جنس های مختلف
  • کاغذ کادوی با طرح شب یلدا

در ادامه به طور مفصل به بررسی هر کدام از این نوع بسته بندی ها می پردازیم :

بسته بندی کادو شب یلدا

یکی از مهم ترین شب های ایران باستان شب یلدا می باشد که از دیرباز تا به امروز مورد توجه و اهمیت ایرانیان واقع شده است جشن ها و شب نشینی هایی که در این شب توسط مردم برگزار می شود یک سنت دیرینه محسوب می شود که تا امروز نیز نه تنها از ارزش آن چیزی کم نشده است بلکه جایگاه بسیار ویژه ای در نزد ایرانیان پیدا کرده است. برای خرید هدیه شب یلدا نیازی به صرف هزینه‌های بالا نیست و می‌توان با یک هزینه‌ی مناسب کادوهای زیبایی تهیه نمود تا یادگاری از این شب باشد. البته سوال “برای شب یلدا چی بخرم” همیشه وجود داشته است و همه‌ی افراد دوست دارند هدیه‌ای خاص، زیبا و در عین حال اقتصادی تهیه کنند.

yalda-cover

انواع هدیه جهت بسته بندی شب چله

بسیاری از افراد در شب یلدا پیش از حضور در مهمانی یلدایی و دورهمی جعبه یا دسته گلی آماده از گل فروشی تهیه می‌نمایند؛ به عنوان نمونه در هنگام خرید هدیه شب یلدا نامزد ، دسته گل رز در اولویت قرار دارد. برخی دوست دارند وسایل تزیین منزل یا وسایل کاربردی تهیه کنند. خرید جعبه شیرینی، خرید انواع خوراکی‌های شب چله مثل میوه یا هندوانه و همچنین انواع دیگر کادوی یلدا نیز با توجه به سلیقه‌ی طرفین رایج است. 

خرید هدیه شب یلدا معمولا با توجه به سلیقه‌ی فردی و همچنین میزان صمیمیت تعیین می‌گردد. اما برخی از هدایا هستند که می‌توان برای همه‌ی اعضای خانواده تهیه کرد و همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به تنوع محصولات و همچنین قیمت بالای کالاها، تهیه جعبه جهت بسته بندی شب چله طرفدار بیشتری پیدا کرده است.

جعبه آجیل شب یلدا

جعبه یلدا یکی بیاد موندنی ترین هدیه هایی است که در شب یلدا می توان برای عزیزان در نظر گرفت. فرقی نمیکند در مجموعه ای در کنار همکارانتان باشید یا در بین خانواده، جعبه های یلدا دارای نمادی خاص از شب یلدا است که خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن افراد تشکیل میدهد. این جعبه های یلدایی می تواند یک گزینه عالی برای هدیه دادن و هدیه گرفتن به این مناسبت باشد. انواع جعبه یلدایی با تنوع زیاد و جنس مقوا ساخته شده که آیتم های متناسب با شب یلدا ، کاملاً متناسب با ذات این شب و متناسب با حال و هوای هدیه شب یلداست.

بسته بندی خوراکی شب یلدا اختصاصی
پاکت بسته بندی خوراکی شب یلدا
بسته بندی خوراکی شب یلدا

شما داخل جعبه مخصوص پکیج یلدا میتونید از جعبه چای و دمنوش، جعبه میوه خشک و آجیل ، جعبه شمع و … استفاده کنید. و یا از جعبه یلدا مخصوص شکلات، انواع شکلات و پشمک داشته باشید و کام خود را در شب یلدا شیرین تر کنید . 

انواع مدل جعبه جهت بسته بندی خوراکی شب یلدا

مدل یک تکه

یکی از مدل های متداول و پرمصرف جعبه جهت بسته بندی شب چله جعبه یک تکه میباشد.

این جعبه در ابعاد یک نفره ، دو نفره ، چهار نفره  و …  تولید میشود.

در این مدل درب جعبه به زیره متصل است و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

جعبه شب یلدا
بسته بندی خوراکی شب یلدا
جعبه کادو شب یلدا

مدل دو تکه

این نوع جعبه شب یلدا بصورت درب و زیره جدا تولید میشود و درب بر روی زیره قرار میگیرد.

این جعبه برای حالت هایی که اقلام زیادی داخل جعبه قرار گرفته است بسیار مناسب است چون تحمل وزن بالایی دارد.

همچنین می توان درب و زیره را از دو جنس متفاوت تولید کرد و فقط چاپ را بر روی درب جعبه انجام داد و به این صورت در هزینه ها صرفه جویی کرد.

این مدل را میتوان در ابعاد اختصاصی و معمولی تولید کرد.

جعبه یلدایی اختصاصی
بقسته بندی انار شب یلدا
جعبه یلدایی

مدل دسته دار

این مدل از محبوب ترین مدل های جعبه بسته بندی خوراکی شب یلدا می باشد و علت جذابیت آن دسته دار بودن و حمل آسان جعبه است.

در این مدل درب جعبه بصورت دسته دار طراحی شده که از استحکام بالایی برخوردار است و تا چند کیلو وزن را به راحتی تحمل میکند.

این مدل جعبه را در هر ابعادی می توان تولید کرد ، از ابعاد بزرگ گرفته تا کوچک . به همین منظور بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها برای پرسنل خود از این جعبه ها تهیه میکنند.

بسته بندی شب چله اختصاصی
بسته بندی شب یلدا اختصاصی

چاپ جعبه شب یلدا

شما با کمی خلاقیت میتوانید جعبه یلدایی خاص شرکت و مجموعه خودتان را داشته باشید و با چاپ لوگو بر روی جعبه ها و ارسال برای مشتریانتان در یکی از زیباترین شب‌های سال زنده نگه دارید.

چاپ جعبه بر روی باکس های یلدا به دو صورت چاپ افست و چاپ فلکسو معمولا طرح های خاص و ویژه ای که معرف یلداست طراحی و اجرا می شود. برخی از این طرح ها عبارتند از : جعبه هندوانه، جعبه انار، جعبه دونه برف، جعبه ننه سرما و …  شرکت پرنیان پک با استفاده از تیم تخصصی گرافیک ، طراحی های شما را به صورت کاملا رایگان انجام میدهند. 

پرنیان پک

اگر قصد دارید علاوه بر تهیه جعبه ، اقلام داخل جعبه نیز به صورت اماده تحویل شما داده شود از سایت نارین پک دیدن فرمایید .

0/5 (0 نظر)