جعبه ساندویچ کلاب در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و چاپ میشود . ساندویچ کلاب مناسب افراد شاغلی است که زمان کافی برای درست کردن غذا را ندارند . این سبک از ساندویچ به صورت سرد سرو میشود که در بسیاری از فروشگاه ها و هایپر استار ها قابل مشاهده است . جعبه ساندویچ کلاب دارای ویژگی های زیادی است که در مدل های ساده و پنجره دار قابل سفارش هستند . قیمت جعبه ساندویچ کلاب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به بررسی عوامل میپردازیم :

جعبه ساندویچ کلاب

ساندویچ کلاب یکی از انواع جعبه ساندویچ سرد است که مورد استقبال بسیاری از افراد شاغل و محصل قرار گرفته است از این جهت جعبه ساندویچ کلاب یکی از انواع بسته بندی رایج در فست فود ها و کافی شاپ ها می باشد که بر اساس سایز و ابعاد، جعبه های متفاوت طراحی می شود . این کار علاوه بر ظاهری زیبا که برای برندینگ دارد، محافظ محصول نیز می باشد. 

ساندویچ های کلاب برای بسته بندی نیازمند بسته بندی شیک و منحصر به فرد هستند که معمولا مثلثی پنجره دار هستند دارند. این جعبه ها در دو نوع ساده و پنجره دار تولید می شوند که در ادامه به بررسی هر یک از مدل ها می پردازیم :

ویژگی جعبه ساندویچ کلاب

جعبه کلاب پنجره دار ارزان

انواع جعبه ساندویچ کلاب

جعبه ساندویچ کلاب ساده

این مدل از جعبه به صورت یک تکه بوده و به همین دلیل امکان مشاهده مواد غذایی استفاده شده در ساندویچ معلوم نمی باشد  . این جعبه ها به علت طراحی ساده ای که دارند از قیمت کمتری برخوردار هستند و مناسب بیزینس هایی است که در ابتدای کار خود بوده و به دنبال جذب مشتری با کمترین بودجه هستند .

جنس: پشت طوسی ، کرافت ، ایندر بورد ، گلاسه در گرماژ 200 تا 400 گرم

چاپ: چاپ بصورت تک رنگ تا 6 رنگ قابل انجام است

قیمت : با توجه به جنس استفاده شده قیمت ها متغیر می باشد .

جعبه کلاب ساده کرافت
ساندویچ کلاب

جعبه ساندویچ کلاب پنجره دار

مدل دیگری از جعبه ساندویچ کلاب ، مدل پنجره دار است . این نوع از جعبه ها به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا این سبک از جعبه ها مناسب فست فودی هایی است که کیفیت مواد غذایی استفاده شده در ساندویچ از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور باعث فروش چند برابر محصولات توسط مشتری میشود . 

جنس: پشت طوسی ، کرافت ، ایندر بورد ، گلاسه در گرماژ 200 تا 400 گرم

چاپ: چاپ بصورت تک رنگ تا 6 رنگ قابل انجام است.

خدمات پس از چاپ: سلفون ، یووی ، طلاکوب ، برجسته سازی 

قیمت : با توجه به جنس استفاده شده قیمت ها متغیر می باشد .

نام محصول (cm) ابعاد طول عرض ارتفاع
جعبه ساندویچ کلاب پنجره دار سایز 1 13 13 13
جعبه کلاب پنجره دار
جعبه کلاب پنجره دار ارزان
باکس کلاب

مقوای جعبه ساندویچ کلاب

مقوای ایفلوت بهداشتی و مقوای دوبلکس بهداشتی جزو مقواهایی هستند که برای تولید جعبه ساندویچ استفاده می‌شود.

همچنین از مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی برای ابتدای کار نیز استفاده میکنند.

پیشنهاد ما استفاده از مقوای ایندربرد است که از لحاظ قیمت مناسب ترین گزینه است و علاوه بر بهداشتی بودن، ظاهر زیباتر و امکان چاپ بهتری دارد و در نتیجه احساس بهتری به مشتری منتقل می‌کند.

gif-club

اگر اولویت با کیفیت چاپ باشد و با مقاومت متوسطِ جعبه، نیازهای کاربر برطرف شود، می‌توان از مقوای پشت طوسی استفاده کرد. برای رعایت مسائل بهداشتی نیز می‌توان از کاغذ مومی استفاده کرد تا ساندویچ به طور مستقیم با جعبه در تماس نباشد اما اگر مقاومت جعبه ساندویچ در اولویت باشد، بهتر است از مقوای دوبلکس بهداشتی و ایفلوت بهداشتی استفاده کنید زیرا علاوه بر قیمت مناسب، مقاومت خوبی دارند.

طراحی و تولید جعبه ساندویچ کلاب

چاپ متداول جعبه ساندویچ کلاب چاپ افست است.

میزان حداقل تعداد برای سفارش 500 الی 1000 عدد می‌باشد.

برای جذابیت بیشتر بسته بندی و شکیل تر شدن آن می‌توان از رویه سلفون و یووی استفاده نمود .

در صورت دلخواه ایجاد پنجره روی درب جعبه قابل اجراست.

این کار باعث می‎شود مشتری مواد استفاده شده داخل ساندویچ را بدون باز کردن بسته بندی مشاهده کند. این ویژگی برای تمامی خریداران دارای اهمیت است.

صنایع بسته بندی پرنیان با بهره گیری از متخصصین و طراحان حرفه ای قابلیت چاپ اختصاصی با لوگو و برند اختصاصی شما متناسب با نیاز و سلیقه شما را دارد.

club-box-parnian
جعبه کلاب پنجره دار
0/5 (0 نظر)