پاکت همبرگر

پاکت همبرگر به دلیل قیمت مناسبی که دارد جایگزین جعبه برگر شده است و به همین منظور یکی از اقلام مورد استفاده جهت بسته بندی فست فود است. پاکت بسته بندی همبرگر دارای جنس های مختلفی نظیر کرافت ، مومی ، سفید تحریر و گلاسه هستند ولی جنس کرافت و مومی در مقایسه با دیگر جنس ها طرفدار بیشتری دارند.

در زیر مدل های مختلف این پاکت همبرگر را مشاهده میکنید و در ادامه به بررسی هر دام از مدل ها و جنس ها می پردازیم.

مدل ها

پاکت کرافت دو رنگ ساندویچ

دو طرف کاست

سه طرف کاست

پاکت برگر مومی

بدون کاست

کاغذ مایا

دو طرف باز

ساک دستی

دسته دار

پاکت برگر و سیب زمینی

اختصاصی

پاکت برگر بر اساس جنس و مدل انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود را دارا می باشند و می توان بر اساس این خصوصیات و شناخت درست از مورد استفاده هر کدام برای غذای خود پاکت مناسب را انتخاب و سفارش داد در ادامه مطلب هر کدام از این ویژگی ها را با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

جهت سفارش انواع پاکت برگر آماده بدون چاپ و طرح عمومی به سایت کارتن کالا مراجعه فرمایید.

دلایل استفاده از پاکت برگر

ویژگی های مهم

در تولید پاکت برگر باید از کاغذی استفاده شود که در عین برخورداری از ضخامت کم از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد زیرا پاکت برگر در حین پر شدن در فست فود و همچنین در زمان استفاده تحت فشار قرار میگیرد و اگر از استحکام بالایی برخوردار نباشد به راحتی پاره می شود.

همچنین جنس کاغذ مورد استفاده در تولید این پاکت باید دارای انعطاف پذیری خوبی باشد تا استفاده آن توسط فست فود و مشتری آسان باشد و به خوبی برگر بسته بندی شود تا از هم پاشیدن آن جلوگیری کند.

قیمت پاکت برگر

قیمت پاکت برگر به عوامل مختلفی وابسته است که عبارتند از :

مقایسه جنس های پاکت برگر

در بالا اشاره کردیم پاکت برگر با جنس های مختلفی تولید می شود و هر کدام ویژگی های مخصوص خود را دارند این جنس ها عبارتند از:

پاکت برگر مومی

 پاکت مومی برگر ضد رطوبت و ضد چربی است و از نشت چربی همبرگر به دست جلوگیری می‌کند، همچنین مانع از انتقال آلودگی دست به برگر می‌شود. از آنجا که پاکت همبرگر مومی ارتباط مستقیم با برگر دارد، از مواد کاملا بهداشتی و درجه یک تولید میشود . این پاکت مومی جهت حمل و سرو انواع برگر انتخاب مناسبی هستند . پاکت مومی، یک بسته بندی سازگار با محیط زیست است و به راحتی قابل بازیافت هستند . پاکت بسته بندی همبرگر  عایق خوبی برای گرم نگه داشتن برگر است که در جهت دلیوری به مشتری کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند. 

پاکت برگر کرافت

پاکت همبرگر کرافت در عین مقاوم بودن، بسیار سبک است و می‌تواند باعث جلوگیری از نشت هرگونه چربی به دست مشتری شود. این جنس پاکت برگر به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، مورد توجه بسیاری ازفروشندگان جهت بسته بندی فست فود قرار گرفته است . 

ابعاد پاکت برگر

ابعاد پاکت برگر بر اساس اندازه برگر و حجم آن تعیین میگردد این ابعاد در پاکت های سه طرف کاست ( طول ، عرض ، عطف ) می باشد و طبیعتا در پاکت های بدون کاست ( طول ، عرض ) می باشد.

شرکت پرنیان پک توانایی تولید پاکت برگر در هر ابعادی را داردمیتوانید جهت استعلام قیمت با ابعاد مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مدل های پاکت برگر

مدل های پاکت برگر که در بالا معرفی شد در اینجا به تفصیل توضیح میدهیم

مدل دو طرف کاست

در این مدل پاکت عطف ( کاست ) پاکت در دو طرف پاکت قرار میگیرد و اصطلاحا به آن مدل خورجینی می گویند این مدل پاکت متداولترین مدل پاکت می باشد که از قدیم جهت بسته بندی برگر مورد استفاده قرار میگرفته است و در ابعاد مختلف قابل تولید می باشد.

این مدل با جنس های مختلف از جمله کرافت ، مومی ، یکرو روغنی ، کاهی ، پلی اتیلن دار و تحریر قابل تولید می باشد.

محصولات مرتبط

سوالات متداول

قیمت پاکت برگر بر اساس اطلاعات زیر تعیین می شود :

  • تعداد سفارش پاکت
  • تعداد رنگ چاپ
  • نوع جنس و ضخامت ( گرماژ ) کاغذ پاکت
  •  ابعاد پاکت

زمان تحویل کلیه سفارشات پاکت همبرگر 5 الی 10 روز کاری بر اساس تعداد می باشد.

خیر . کلیه پاکت های شرکت پرنیان پک بدون هزینه زینک و کلیشه و قالب تولید میگردد.

هیچ هزینه ای بابت طراحی از مشتریان اخذ نمی گردد و طراحی کاملا رایگان می باشد.

5/5 (1 نظر)