جعبه پیتزا ایفلوت یکی از انواع جعبه مورد استفاده فست فود ها و پیتزا فروشی ها می باشد که در سال های اخیر با اقبال مشتریان مواجه شده است.

این نوع جعبه از ورق کارتن ایفلوت تولید می گردد که در ترکیب های مختلف تولید میشود.

عمدتا از جنس کاغذ کرافت جهت تولید این نوع مقوا استفاده می شود که دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن اشاره میکنیم

آنچه در ادامه میخوانید:

جعبه پیتزا 32 ایفلوت
جعبه پیتزا شش ضلعی
جعبه یکنفره ایفلوت

چاپ جعبه پیتزا ایفلوت

چاپ کارتن پیتزا ایفلوت بصورت تک رنگ تا 6 رنگ قابل انجام است که بسته به طرح و سفارش مشتری بر روی درب و زیر و تمام وجه های آن قابل انجام است.

چاپ بر روی این نوع جعبه بوسیله کلیشه های ژلاتینی انجام می شود که برای هر رنگ چاپ یک کلیشه طراحی میگردد

این نوع چاپ قابلیت انجام بر روی تیراژهای کم تا تیراژ های بسیار زیاد را داراست و مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود این نوع جعبه را سفارش دهند.

عمدتا چاپ بصورت تک رنگ و 2 رنگ بر روی مقواهای کرافت انجام می شود تا از نظر هزینه قیمت جعبه مناسبتر شود البته چاپ دو رنگ با رنگ های قرمز – مشکی – سبز – سرمه بر روی کرافت بسیار زیبا می شود.

چاپ قرمز مشکی جعبه پیتزا
چاپ مشکی جعبه پیتزا ایفلوت
جعبه پیتزا کرافت

قیمت جعبه پیتزا ایفلوت

قیمت جعبه پیتزا ایفلوت به عوامل مختلفی وابسته است که عبارتند از:

  • تعداد جعبه
  • ابعاد جعبه
  • مدل ( شکل هندسی )
  • تعداد رنگ چاپ
  • مقدار مساحت چاپ

تعداد جعبه

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت تمام شده جعبه ایفلوت تعدا سفارش یا همان تیراژ چاپ می باشد و به طور کلی هر اندازه تعداد سفارش شما بیشتر شود هزینه تمام شده پایین تر می آید.

 

ابعاد جعبه

ابعاد جعبه پیتزا در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است و هر اندازه ابعاد جعبه بزرگتر شود قیمت بالاتر میرود ولی گاهی اوقات به علت پرت ورق کارتن ممکن است دو یا چند سایز نزدیک به هم قیمت یکسانی داشته باشند.

 

مدل ( شکل هندسی )

مدل و شکل جعبه در قیمت آن تاثیر گذار است به طور مثال جعبه پیتزا هشت ضلعی از شش ضلعی قیمت کمتری دارد و شش ضلعی نیز از مربعی ارزانتر است

 

تعداد رنگ چاپ

تعداد رنگ چاپ از تک رنگ تا 6 رنگ قابل انجام است و ارزانترین جعبه با چاپ تک رنگ می باشد و هر چه به تعداد رنگ چاپ افزوده شود هزینه چاپ جعبه پیتزا ایفلوت نیز بیشتر می شود.

 

مقدار مساحت چاپ

با توجه به اینکه یکی از هزینه های چاپ مربوط به هزینه ساخت کلیشه چاپ می باشد هر اندازه مساحت چاپ ما کمتر باشد این کلیشه هزینه کمتری دارد و قیمت تمام شده جعبه کمتر میشود.

جعبه پیتزا کرافت شش ضلعی
جعبه ایفلوت پیتزا 2 رنگ
جعبه پیتزا خام ایفلوت
5/5 (1 نظر)