جعبه سیب زمینی قیفی از انواع مدل های ظرف سیب زمینی سرخ شده است که در فست فود ها مورد استفاده قرار میگیرد . قیف کاغذی سیب زمینی دارای دو مدل ساده و همراه با جای سس است که در جنس های مختلف چاپ و تولید می شود و به آن قیف سیب زمینی بلژیکی نیز اطلاق می گردد . مهمترین عامل موثر در قیمت جعبه سیب زمینی تیراژ سفارش است هرچند که عوامل دیگری در آن تاثیر گذار است . در ادامه به بررسی انواع مدل جعبه سیب زمینی قیفی و دیگر عوامل موثر بر قیمت می پردازیم :

جعبه قیفی سیب زمینی

قیف سیب زمینی از جمله بسته بندی های پر کاربرد در صنعت فست فود و غذاهای خیابانی همچون سیب زمینی بلژیکی می باشد.

‌قیف سیب زمینی بلژیکی

قیف سیب زمینی بلژیکی یکی از انواع جعبه ها می باشد که بصورت یک مخروط بوده و در قسمت بالایی محل ریختن سس قرار دارد که استفاده آن توسط مشتری بسار آسان است از مزیت های این مدل جعبه کاربری بسیار آسان و استفاده آسان در محیط بیرون حتی هنگام راه رفتن میباشد

شاید در نگاه اول این موضوع کمی عجیب برسد، اما بسیاری از مشتریان تنها به دنبال یک طعم خوب نیستند، بلکه شکل جعبه سیب زمینی بیرون بر و نحوه قرار گرفتن سیب زمینی درون آن برایشان جذاب است. شکل جعبه سیب زمینی در دستان مشتریان اولین چیزی است که در بین چند غذا می‌تواند نظر سایرین را به خود جلب کند.

همچنین از آن جا که سیب زمینی سرخ کرده جزو یکی از پرطرفدارترین غذاهاست و همراه اکثر غذاها سرو می‌شود می‌تواند مکمل خوبی باشد تا این مدل جعبه‌های سیب زمینی کاربرد بیشتری پیدا کنند .

علاوه بر موارد بالا این قیف باید دارای ویژگی های زیر باشد :

سیبزمینی قیفی

مدل ها

جعبه قیفی دارای ۲ مدل می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از مدل ها می پردازیم :

  •  قیف با جای سس
  • قیف ساده

قیف با جای سس 

در این نوع جعبه سیب زمینی ، قیف سیب زمینی دارای محفظه سس در بالای خود می باشد که به مقدار لازم سس را درون خود نگاه میدارد . اگر به دنبال یک بسته بندی شیک و لاکچری هستید ، این جعبه مناسب ترین گزینه برای شماست زیرا با دیگر جعبه ها بسیار متفاوت است و به دلیل جای سسی که دارد تجربه خوردن غذا را در شرایط بهداشتی برای مشتری فراهم می‌کند و سهولت استفاده بالایی دارد.

این نوع جعبه قیفی عموما از مقوای ایندل بورد تولید می شود اما چاپ با جنس های دیگر نیز امکان پذیر است .

قیف ساده

این قیف های سیب زمینی از جنس های مختلفی تولید می شوند . جنسی که در تولید آن استفاده می شود باید دارای ویژگی های زیر باشد :

  • جنس بهداشتی
  • مقاومت بالا
  • عدم پس دادن روغن
  • بو نگرفتن غذا
  • امکان چاپ با کیفیت بر روی آن

با توجه به نکات بالا ، میتوانیم به مقوا با جنس تحریر و گلاسه اشاره کنیم . مقوای ایندر برد و گلاسه با توجه به جنس بهداشتی که دارند از جنس های دیگر کمی گران تر است اما می تواند بهترین گزینه جهت تولید جعبه سیب زمینی قیفی باشد 

جعبه قیفی سیب زمینی ساده تحریر
قیف سیب زمینی
جعبه قیفی سیب زمینی ساده گلاسه
قیف سیب زمینی بلژیکی
جعبه قیفی سیب زمینی
جعبه قیفی سیب زمینی ساده

پلیت سیب زمینی بلژیکی با جای سس

پلیت سینی سیب زمینی
پلیت سیب زمینی بلژیکی با جای سس
طراحی پلیت سینی سیب زمینی

جنس جعبه قیفی سیب زمینی

اگر قصد خرید جعبه سیب‌زمینی برای کسب و کارتان دارید، به نیازهای محصول و مشتری‌هایتان دقت کنید.

مواد اولیه‌ای که در تولید جعبه سیب‌زمینی استفاده می‌شود، انواع و کیفیت‌های مختلفی دارد. هر کدام از این مواد برای بسته‌بندی‌های مختلف فست فود استفاده می‌شود.همچنین می‌توانید از مقوا های قابل بازیافت و تجدید پذیر برای جعبه سیب‌زمینی استفاده کنید.در ادامه به انواع جنس مقوا جهت چاپ و تولید می پردازیم :

گلاسه

مقوای گلاسه جنس بهتری نسبت به انواع دیگر کاغذهای تحریر دارد. این نوع قیف سیب زمینی از مقوای گلاسه 150 الی 200 گرم مات یا براق ساخته میشود و به دلیل جنسی که دارد امکان استفاده از روکش سلفون مات و سلفون براق موجود است . این کار باعث افزایش مقاومت پاکت در برابر رطوبت شده و کیفیت اولیه سیب زمینی را حفظ میکند .
قیف سیب زمینی
جعبه قیفی سیب زمینی سرخ کرده
سیبزمینی قیفی
قیف بیرون بر سیب زمینی
سیب زمینی قیفی ارزان
قیف سیب زمنی

کرافت

مقوای کرافت ساده جزء ارزان ترین و پرکاربردترین بسته بندی های موجود در جهان است.

از مزایای این بسته بندی می توان به قابلیت بازیافت و تجدید پذیری و دردسترس بودن و قیمت مناسب اشاره کرد .جنس تولیدی این پاکت ها از کاغذ کرافت 70 گرم الی 200 گرم می باشد که مشتری با توجه به حجم سیب زمینی خود و وزن محصول گرماژ مناسب را انتخاب میکند.

مسلما با بالارفتن گرماژ کاغذ مورد استفاده و ضخیم شدن کاغذ ، قیمت تمام شده پاکت نیز افزایش می یابد اما با این حال نسبت به جنس های دیگر ارزان تر است .

جعبه قیفی سیب زمینی کرافت سس دار
جعبه قیفی سیب زمینی کرافت
جعبه قیفی سیب زمینی ساده کرافت

تحریر

این نوع کاغذ محدودیتی در چاپ ندارد و می‌توان به راحتی انواع طرح و برند شما را به صورت چهار رنگ ، دورنگ و تک رنگ روی آن چاپ نمود.

در عین حال از این  جنس برای محصولاتی که وزن کمتری دارند مانند جعبه همبرگر نیز استفاده میشود . یکی از اصلی ترین  تفاوت آن با جنس گلاسه ، سطح مات می باشد و در مقایسه با جنس گلاسه سریعتر رطوبت را به خود جذب میکنند.

جعبه قیفی سیب زمینی تحریر
جعبه قیفی تحریر

ایندربورد

مقوای ایندربرد نوع دیگری از مقوا است که در بسته بندی فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد.هر اندازه این لایه ضخیم تر باشد، استحکام آن بالاتر می رود. مقاومت مقوا ایندربرد کاملا مناسب برای حمل و نقل آسان سیب زمینی در حجم های مختلف است و به صورتی ساخته شده که مشکلی برای مواد غذایی که داخل جعبه است به وجود نیاید.
جعبه قیفی سیب زمینی ایندربرد
جعبه قیفی سیب زمینی ایندربورد اصل
جعبه قیفی سیب زمینی ایندلبورد

چاپ جعبه قیفی سیب زمینی

چاپ جعبه‌ های سیب زمینی بصورت افست انجام می‌شود. کیفیت چاپ بالاترین حد ممکن است و کیفیت رنگ و دیگر مولفه‌های تولید با کنترل دقیق عملی خواهد شد تا هر گونه نگرانی در این خصوص را برطرف کند.

چون سیب زمینی به صورت مستقیم با جعبه ارتباط دارد، غالبا فقط بیرون آنها چاپ می‌شود و به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که مشتری سفارش دهد داخلش چاپ شود. هر چند اگر نیاز به چاپ داخل باشد از مرکب‌های فول گرید استفاده می‌شود که مانند رنگهای خوراکی عمل می‌کنند.

جعبه قیفی سیب زمینی گلاسه
جعبه قیفی گلاسه
0/5 (0 نظر)