بسته بندی مراسم ترحیم یا همان پک ترحیم از جنس مقوا میشود و جهت انواع مراسم مرگ و سوگواری استفاده میشود . ارائه پک پذیرایی ختم در کرونا یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مجلس است که با استفاده جعبه های آماده مناسب مراسم این دغدغه رفع خواهد شد.  شما میتوانید علاوه بر چاپ و تزیین پک ترحیم از جعبه خام پذیرایی استفاده کنید.

در ادامه به بررسی انواع جعبه مقوایی ترحیم میپدازیم :

جعبه مقوایی مراسم ترحیم

جعبه ترحیم آماده یکی از پرکاربردترین انواع بسته بندی و از جمله جعبه آماده محسوب می شود. اغلب افرادی که از پاکت آماده یا ساک دستی کاغذی آماده برای ترحیم استفاده می کنند استفاده از جعبه ختم آماده را نیز مدنظر دارند. جعبه آماده ترحیم اغلب برای حمل راحت تر وسایل و اقلام پذیرایی است.

پک جعبه مقوایی ترحیم جهت حفاظت از هرگونه ضربه و آلودگی به مواد غذایی مورد اعتماد است. این یک راه مقرون به صرفه و تمیز برای پذیرایی در مراسم ترحیم است .

پک های ترحیم برای قرار دادن ظرف غذا کاملا مناسب می باشند. یکی از مزایای آن ها این است که از جنس مقوا بوده و بر خلافت نایلون که با بخار غذا خیس می شود و کیفیت غذا را خراب می کند، این مشکل را نداشته و غذا را سالم و گرم نگه می دارد .

نکات مهم جهت چاپ جعبه مقوایی برای ترحیم

برای داشتن پک پذیرایی لاکچری ترحیم باید از یکسری نکات پیروی کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

از نکاتی که در طراحی بسته بندی محصولات حائز اهمیت است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

قیمت جعبه مقوایی ترحیم

مجموعه پرنیان پک با الگو برداری از نکات بالا شما را برای رسیدن به بهترین ها همراهی میکند .

تزیین پک ترحیم

برنامه ریزی برای مراسم ترحیم به تنهایی کار دشواری است. یک پک پذیرایی به نظم بخشیدن و برگزاری مرتب تر کمک می‌کند و به خانواده ها زمان گران بهایی می‌دهد تا در هنگام ادای احترام به عزیزتان بر آنچه که مهم‌تر است، تمرکز کنند. به همین منظور مجموعه پرنیان پک به صورت کاملا رایگان طراحی انواع جعبه و پاکت مورد نیاز شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.

چهلم بسته پذیرایی مراسم ترحیم

خرید جعبه مقوایی ترحیم

خرید جعبه مقوایی پذیرایی آماده در تعداد کم اغلب برای افرادی است که به دنبال بسته بندی ضروری هستند. اغلب کسانی که مهمانی یا مراسم خاصی مانند ترحیم دارند و دنبال دعوت از مهمان ها و پخش پک پذیرایی هستند، استفاده از جعبه مقوایی برای ترحیم جهت پک کردن میوه ،  شیرینی ، کیک و غذا بسیار مهم است.

در ادامه نمونه هایی از جعبه بسته بندی ترحیم آماده را مشاهده میکنید .

برای جلسه دفاع چی ببرم
جعبه مقوایی برای ترحیم

قیمت جعبه مقوایی ترحیم

قیمت پک پذیرایی مراسم ختم به عوامل مختلفی وابسته می باشد که عبارتند از:

تیراژ سفارش

به طور کلی هر اندازه تعداد سفارش بیشتر باشد قیمت تمام شده جعبه پایین تر است و علت آن تقسیم شدن هزینه های تولید بین تعداد جعبه های بیشتر است هزینه هایی مانند : هزینه چاپ ، برش ، قالب 

جنس جعبه

قیمت مقوایی که جعبه با آن تولید می شود نیز در هزینه تمام شده دخیل می باشد و هر اندازه ضخامت مقوا بیشتر شود طبیعتا بر قیمت جعبه افزوده میشود.

نوع و تعداد رنگ چاپ جعبه

به طور کلی در چاپ جعبه تعداد رنگ چاپ و نوع چاپ در قیمت تمام شده تاثیر گذار است و هر چه تعداد رنگ چاپ بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود و چاپ های افست نسبت به چاپ های فلکسو و شابلونی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مدل جعبه

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت جعبه پذیرایی دخیل است مدل جعبه و نوع باز و بسته شدن آن است .

همچنین اگر به دنبال جعبه جهت بسته بندی ترحیم همراه با اقلام پذیرایی آماده هستید میتوانید از سایت نارین پک دیدن فرمایید.

0/5 (0 نظر)