کاسه بستنی یکی از پرکاربردترین لوازم در کافی شاپ ها و ویتامینه ای ها محسوب می شود که جهت دلیوری بستنی چه به صورت داخل سالن و چه به صورت بیرون بر مورد استفاده قرار میگیرد . ظروف یکبار مصرف کاغذی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و ضرر نزدن به محیط زیست بسیار پرطرفدار است و میتوان گفت یکی از پرطرفدار ترین محصولات روز دنیا هستند .

این محصول در سایز های متنوع متناسب با نیاز مشتری تولید می شود. سایز های کاسه بستنی متناسب با اسکوپ های بستنی طراحی شده است و از نظر حجم به سایز های زیر دسته بندی می شوند :

کاسه بستنی های 150 و 180 سی سی معمولا برای تک اسکوپ استفاده می شوند و سایز های 250 به بالا برای چند اسکوپی یا مدل های مختلف بستنی در حجم های متنوع استفاده می شود.

همچنین در برخی موارد کاسه ها در حجم های 350 به بالا برای پاپ کورن، سیب زمینی سرخ شده، قارچ سوخاری یا نان سیر در فست فود ها استفاده می شود.

چاپ کاسه کاغذی یکبار مصرف

یکی دیگر از مواردی که می توان از آن نهایت استفاده را برای معرفی بیشتر برند خودتان با استفاده از کاسه کاغذی بستنی ببرید این است که از جنبه تبلیغاتی این کاسه های کاغذی استفاده کنید . یعنی این امکان وجود دارد که برند شما با متن دلخواه روی کاسه کاغذی بستنی چاپ شود و به این ترتیب اسم و برند شما در بین تعداد زیادی مشتری تبلیغ می شود. 

کاغذی که برای تولید کاسه کاغذی بستنی استفاده می شود از جنس بهداشتی می باشد که باعث می شود مواد داخل کاسه کاغذی به خارج ظرف نفوذ نکند و از هرگونه جذب مواد شیمیایی جلوگیری کند . استفاده از ظرف کاغذی یکبار مصرف به جای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی این امکان را برای شما فراهم میکند تا علاوه بر حفظ سلامت انسان ، کمک بزرگی به محیط زیست میکند .

کاسه یکبار مصرف کاغذی کرافت
کاسه یکبار مصرف کاغذی
کاسه کرافت
کاسه بستنی ایندربرد
کاسه بستنی گلاسه
کاسه بستنی ایندربرد ارزان

قیمت کاسه بستنی کاغذی 

قیمت کاسه کاغذی بستنی بر اساس سایز کاسه ، کیفیت مواد اولیه ای که برای ساخت کاسه کاغذی بستنی به کار میرود ، تعداد کاسه کاغذی ای که مشتری سفارش می دهد و همینطور ساده یا طرح دار بودن کاسه کاغذی تعیین می شود. کاسه کاغذی بستنی می تواند مات یا براق باشد و شما طبق سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید. 

بهداشتی بودن کاسه های کاغذی تولید شده بسیار حائز اهمیت میباشد به همین خاطر تمامی مواد استفاده شده جهت ساخت ظرف بستنی یکبار مصرف دارای مهر سیب سلامت است .

همچنین علاوه بر موارد گفته شده ، خدمات پس از چاپ نیز در قیمت ظرف بستنی یکبار مصرف موثر است :

یووی

مقاومت این روش چاپ در شرایط سخت مانند گرما، رطوبت و اصطکاک است. این مزیتی بسیار مهم به شمار می آید چرا که دغدغه مهم هر کسی که می خواهد گزینه چاپ را انتخاب کند میزان ماندگاری آن است که پس از گذشت مدتی طرح چاپی تغییر رنگ ندهد،کم رنگ نشود ویا از بین نرود.

سلفون

در خدمات پس از چاپ از پوشش سلفون برای افزایش مقاومت و تثبیت رنگ کاغذ و یا مقوای چاپ شده، محافظت در برابر پارگی و جلوگیری از مخدوش شدن چاپ استفاده می شود.

کاسه بستنی ایندربرد قیمت
کاسه بستنی ایندربرد کاغذی
کاسه کاغذی بستنی ایندربرد

طلا و نقره کوبی 

برخی از قسمت های مقوا با رنگ طلایی و یا نقره هک میشود . این کار باعث لوکس شدن بیشتر کاسه شما میشود.

برجسته سازی 

یکی از مزایای برجسته سازی سهولت خواندن اطلاعات درج شده روی کارت برای افراد نابینا و کم بینا است.این چاپ برای برجسته‌ سازی اعداد و حروف کاربرد دارد و معمولا به رنگ‌های طلایی، نقره‌ ای و مشکی بر روی انواع ظروف کاغذی یکبار مصرف چاپ می شود و باعث می‌شود.

کاسه بستنی کاغذی ارزان
کاسه بستنی کاغذی ارزان برجسته
کاسه بستنی کاغذی گلاسه

خرید کاسه کاغذی بستنی

همانطور که در بالا اشاره کردیم موارد زیادی برای قیمت گذاری وجود دارد که طبق سلیقه و نیاز شما با کمترین میزان هزینه خرید و سفارش از دو طریق حضوری  غیر حضوری امکان پذیر است .

مجموعه پرنیان پک با بیش از 9 سال سابقه کاری  با تلاش بسیار با استفاده از متدهای روز دنیا شما را برای رسیدن به بهترین ها همراهی میکند

0/5 (0 نظر)