بسته بندی فست فود ارزان کرافت

بسته بندی فست فود ارزان

فهرست مطالب

استفاده از بسته بندی فست فود ارزان برای بسیاری از فست فود ها مزایایی دارد که همواره استفاده از آن یک راهکار اصلی جهت مدیریت هزینه ها به حساب می آید.

ارزان بودن بودن این بسته بندی ها به علت استفاده از مواد اولیه نامرغوب نمی باشد بلکه در تولید آن ها از طرح ها و اشکالی استفاده می شود که مصرف و پرت کاغذ را به حداقل برساند و با این روش بسته بندی فست فود با قیمت ارزان برای مشتری تمام می شود.

به طور خلاصه جعبه های فست فود ارزان عبارتند از:

در ادامه تمامی این مدل ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعبه پیتزا شش ضلعی

جعبه پیتزا شش ضلعی

جعبه برگر ارزان

جعبه برگر سفره ای

جعبه ساندویچ ارزان

جعبه ساندویچ سفره ای

جعبه برگر چاپ اختصاصی کرافت سفره ای دو رنگ

جعبه سوخاری سفره ای

جعبه سیب زمینی سفره ای ارزان

جعبه سیب زمینی سفره ای

زیر دستی مومی

کاغذ ساندویچ

جعبه پیتزا

انواع مختلفی جعبه پیتزا از نظر جنس و مدل وجود دارد که قیمت هر کدام متفاوت از دیگری است این مدل ها با جنس های مختلفی قابل تولید است که این جنس ها عبارتند از مقوای دوبلکس و مقوای ایفلوت بهداشتی. مدل های موجود جعبه پیتزا عبارتند از:
  • مربعی
  • شش ضلعی
  • هشت ضلعی
  • مثلثی
  • مستطیلی
در بین این مدل ها مدل شش ضلعی و مربعی نسبت به مدل های دیگر از قیمت پایین تری برخوردار است در زیر چند نمونه از این 2 مدل را خواهید دید.
جعبه پیتزا شش ضلعی ارزان
جعبه هشت ضلعی
جعبه پیتزا هشت ضلعی

جعبه برگر

از بین مدل های مختلف جعبه برگر مدل سفره ای از سایر مدل ها قیمت کمتری دارد. این مدل در ابعاد مختلف تولید می شود که در زیر چند سایز متداول این مدل جعبه همبرگر را میبینید.
  • 12*12*6 سانت
  • 13*13*7 سانت
  • 14*14*8 سانت
این مدل جعبه به علت پرت بسیار کم مقوا از قیمت ارزان تر نسبت به مدل های دیگر برخوردار است در زیر چند نمونه از این مدل جعبه را میبینید
جعبه برگر ارزان
جعبه برگر ارزان
جعبه همبرگر

جعبه سوخاری

از بین مدل های موجود جعبه سوخاری مدل سفره ای از سایر مدل ها ارزانتر می باشد ولی مدل درب قفل شو نیز میتواند گزینه خوبی برای کسانی باشد به دنبال قیمت مناسب هستند چند نمونه کار از این مدل جعبه را میبینید.
انواع جعبه سوخاری سفره ای
جعبه مرغ سوخاری زرد ارزان
طراحی جعبه سوخاری سفره ای

جعبه سیب زمینی

مدل های جعبه سیب زمینی اختلاف قیمت زیادی با هم ندارند ولی در بین همه مدل ها سفره ای و هرمی ها دارای قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها هستند در زیر جدول سایزهای مدل سفره ای را ملاحظه می فرمایید
جعبه سیب زمینی ارزان
جعبه سیب سفره ای
جعبه سیب زمینی مشکی

جعبه ساندویچ

در بین جعبه های ساندویچ اگر به دنبال مدل هایی با قیمت ارزان هستید مدل های سفره ای و زیپ دار نسبت به بقیه مدل ها گزینه مناسبتری هستند در مدل سفره این درب از بالا باز میشود ولی در مدل زیپ دار درب از کله باز می شود
جعبه ساندویچ ارزان
جعبه ساندویچ رنگی
جعبه ساندویچ ارزان
5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *