کاور کاغذ قیف بستنی

کاور قیف بستنی

لیبل ( برچسب )

پک بیرون بر کافه

پک بیرون بر کافه مدل های متنوعی دارد که بر اساس غذاهای داخل منوی غذا کافی شاپ طراحی میشود.

این بسته بندی ها در جنس ها و مدل ها و چاپ و ابعاد مختلف تولید میشود که در ادامه به بررسی هر کدام از این مدل ها می پردازیم

 

جا لیوانی ( هولدر لیوان ) : جالیوانی یکی از ملزومات کافی شاپ ها و مغازه های آبمیوه و بستنی می باشد که در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود.

لیوان کاغذی : لیوان های کاغذی در سایز های 120-220-360 سی سی بصورت تک جداره ، دوجداره و سه جداره تولید می شوند و قابلیت چاپ تا 4 رنگ رنگ بصورت اختصاصی دارا می باشند

پاکت بیرون بر کافه : این پاکت ها در ابعاد دلخواه مشتری با جنس های کرافت ، کاهی و گلاسه و سفید تحریر تولید می شوند و قابلیت چاپ تا 4 رنگ را دارا می باشند.

کاور قیف بستنی ( کاغذ قیف بستنی ) : جهت سهولت استفاده از بستنی و جلوگیری از ریختن بستنی بر روی دست در هنگام استفاده کاورهای کاغذی دور قیف بستنی با جنس های مختلف تولید و عرضه می گردد.

کاور ظرف : این نوع کاور یا دورپیچ ظرف جهت تبلیغات و پلمب کردن ظرف غذا استفاده میگردد و در دو شکل چسب خورده آماده و باند رول سرچسب دار قابلیت تولید در عرض ها و اشکال مختلف را دارا هستند.

لیبل : لیبل ها برچسب جهت مشخص کردن نوع غذا و محتویات ظروف کاربرد دارد و در انواع جنس های مختلف و ابعاد و اشکال اختصاصی تولید میشود.

4.5/5 (2 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *