سفارش جعبه ایندربرد

چاپ جعبه ایندربرد

فهرست مطالب

جعبه مقوایی ایندربرد یکی از انواع مقوای بهداشتی جهت تولید جعبه های مختلف است. شاید اولین سوالی که در ذهن مخاطب شکل میگیرید این باشد که مقوای ایندربرد چیست و چه مزیت هایی نسبت به سایر جنس مقوا دارد ؟ 

در ادامه علاوه بر موارد گفته شده به بررسی نحوه سفارش و خرید جعبه مقوای ایندر برد میپردازیم :

جعبه ایندربرد چیست ؟

مقوا ایندربرد، یکی از انواع مقواهای بهداشتی است که از آن برای تولید و چاپ جعبه استفاده می‎شود. این نوع از مقواها، دارای بافت بسیار مناسبی هستند و معمولا به رنگ سفید در بازار موجود هستند . ایندربرد قیمت بسیار کمی دارد و دارای مقاومت خوبی نیز هست. به همین دلیل، در صنایع مختلف، از آن برای بسته بندی استفاده می‎شود.کاغذ یا مقوای ایندربرد که در زبان انگلیسی با نام (Ivory Board Paper) نیز خوانده می‌شود که این نوع از مقواها، دارای مجوز وزارت بهداشت برای انواع بسته بندی‌ها دارد و به دلیل قیمت خوب و ویژگی‌های آن، مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.

به طور مثال در جعبه‌های آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی که جزئیات چاپ در آن‌ها اهمیت بالایی دارد، استفاده از این مقوا بسیار کاربردی و مناسب است.

قیمت جعبه ایندربرد
ایندربرد ایرانی

این نوع از مقوا نیز همانند سایر کاغذها و مقوا های گوناگونی که در صنعت چاپ و بسته بندی و جعبه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای ویژگی هایی می‌باشند که بهتر است صاحبان صنایع و تولید کنندگانی که قصد بکارگیری این نوع مقوا را جهت بسته بندی محصولات خود آگاهی لازم را داشته باشند . در ادامه به بررسی مزایا این کاغذ می پردازیم :

شما می‌توانید بسته های تولید شده از این مقوا را به دلیل بهداشتی بودن آن، در اقلام بسته بندی‌های آرایشی و بهداشتی، بسته بندی فست فود و غذا مشاهده نمایید. در ادامه نمونه هایی از جعبه با مقوای ایندر برد را مشاهده میکنید :

سفره ای
جعبه سیب زمینی
جعبه برگر چاپ اختصاصی آبی
جعبه برگر
جعبه ساندویچ زیپ دار
جعبه ساندویچ
جعبه پیراهن فانتزی
جعبه پیراهن
جعبه نبات
جعبه نبات
طراحی جعبه چای
جعبه چای و دمنوش

نقش جعبه ایندربرد در فروش محصولات

روش بسته بندی، یکی از مهم‌ترین عوامل برای تولید کنندگان انواع محصولات است. بسته بندی مناسب، علاوه بر این که می‌تواند از محصول شما به خوبی در برابر هرگونه آلودگی و ضربه محافظت کند، بلکه می‌تواند زیبایی آن را بیشتر کند و نگاه مشتریان را به خود جذب کند.

مدت زمانی که مشتری تصمیم می‌گیرد تا محصولی را خریداری کند، فقط چند ثانیه است. این چند ثانیه از محصول حاصل نمی‎شود، بلکه اول بسته بندی آن است که می‌تواند نظرات را به خود جلب کند. به همین دلیل، در زمان چاپ جعبه ایندربرد باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا بتواند رنگ و طرح‌های مورد نظر خود را به درستی در کنار یکدیگر قرار دهید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. شرکت پرنیان پک استفاده از خلاق ترین طراحان ، طراحی شما را به صورت کاملا رایگان انجام میدهند.

جعبه دستمال
جعبه دستمال کاغذی
کاور صابون
جعبه صابون
جعبه یراهن مردانه
جعبه کفش

گرماژ مقوای ایندربرد

گرماژ مقوای ایندربرد نیز شامل: 180 گرم، 230 گرم، 250 گرم، 280 گرم، 300 گرم، 350 گرم ، 400 گرم و 450 گرم می باشد که بسته به اقلامی که داخل جعبه قرار میگیرد سنجیده میشود . البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه گرماژ مقوا کمتر باشد ، جعبه ها از قیمت کمتری بهره مند خواهد شد .

سفارش جعبه ایندربرد
سفارش جعبه ایندربرد عمومی
سفارش جعبه ایندربرد اختصاصی

قیمت جعبه ایندربرد

قیمت جعبه‌های ایندربرد، می‌تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به مواد اولیه استفاده شده برای تولید مقوا، تیتراژ ، گرماژ ، خدمات پس از چاپ ، تعداد رنگ جهت طراحی  و … اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت دقیق تر هر جعبه با ما تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *