دستمال کاغذی یکی از محصولات کاربردی و پر مصرف در زندگی روزمره می باشد که جهت سهولت استفاده و حمل و نگهداری آن از جعبه دستمال کاغذی مقوایی استفاده می شود

بسیاری از کسب و کارها جهت تبلیغات خود و هدایای تبلیغاتی از دستمال کاغذی تبلیغاتی استفاده میکنند که اطلاعات و تبلیغات خود را بر روی جعبه چاپ میکنند ، بسیاری از فست فود ها ، رستوران ها ، بانک ها و برخی برند ها جهت تبلیغات از جعبه دستمال کاغذی با لوگو خود و طرح های متناسب با نوع فعالیت‌شان استفاده می‌کنند.

تولید کنندگان دستمال کاغذی جهت ترغیب مصرف کنندگان عمومی و خانگی جهت خرید ، باید در انتخاب طرح و رنگبندی جعبه های خود دقت و حساسیت زیادی به خرج دهند از این جهت قبل از تولید باید اطلاعات کافی از انواع جعبه و کیفیت های مختلف آن داشته باشند به همین جهت ما سعی داریم در این مطلب انواع جعبه ، ویژگی ها و مزایای آن ها را بررسی کنیم.

چاپ روی دستمال کاغذی

هنگام خرید دستمال کاغذی باید به بهداشتی و مرغوب بودن جعبه آن نیز به اندازه زیبایی طرح و کیفیت خود دستمال ها توجه کرد چاپ این جعبه ها توسط دستگاه های چاپ افست انجام می‌گیرد که بصورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت میگیرد

برخی برند ها برای جذابیت بیشتر جعبه از سلفون براق یا یووی استفاده می‌کنند همچنین برجسته سازی نیز برای این جعبه ها قابل اجراست که باعث زیباتر شدن بسته بندی می‌‎شود.

جهت جلوگیری از ورود آلودگی به داخل جعبه و افزایش مقاومت در برابر رطوبت می‌توان از پوشش نایلونی داخل درب جعبه استفاده کرد.

در آخر با استفاده از قالب های مخصوص روی جعبه ها پرفراژ مستطیل یا بیضی شکل ایجاد می‌کنیم که هنگام استفاده به راحتی و بدون آسیب زدن به جعبه و دستمال ها می‌توانید آن را جدا کنید.

طراحی دستمال کاغذی تبلیغاتی

به علت رقابت بالا در عرضه این محصول ، به کار بردن طرح های جذاب و متنوع که سلیقه هر نوع مشتری را در بر گیرد شانس فروش بیشتر را بالا می‌برد ثبت لوگو روی جعبه برند شما را در ذهن مشتری ثبت می‌نماید.

معمولا هنگام خرید ، مشتری با توجه به محیطی که قرار است دستمال کاغذی در آنجا استفاده شود طرح جعبه را انتخاب می‌کند برای جعبه های تبلیغاتی باید از طرحی متناسب استفاده کنیم که به خوبی خدمات یا محصول سفارش دهنده را معرفی کند.

بهتر است از رنگ های جذاب و ملایم استفاده کنیم تا بیان‌گر لطافت و نرمی دستمال ها باشد طرح های کلاسیک با رنگ های مشکی ، طلایی ، زرشکی و … برای استفاده در محیط های رسمی و ادارات مناسب تر است.

از جعبه هایی که در طراحی آن ها رنگ های شاد و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان استفاده شده می‌توان در مهد کودک ها و اتاق کودکان استفاده نمود.

انواع دستمال کاغذی تبلیغاتی

جعبه های دستمال کاغذی بسته به ابعاد جعبه و دستمال و تعداد دستمال داخل آن به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند: 

50 برگ مکعبی

این جعبه ها دارای شکل مکعبی شکل هستند و دستمال داخل آن نیز از 50 برگ دستمال کاغذی 2 لا تشکیل شده است که بصورت مربعی تا شده است.

این نوع دستمال کاغذی عموما درون ماشین یا مکان هایی که دارای فضای کمی هستند مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل کوچک بودن فضای کمی را اشغال میکند و دست و پا گیر نمی باشد.

دستمال کاغذی تبلیغاتی

این مدل جعبه ها عموما کوچکتر از حالت عادی و دارای تعداد برگ دستمال محدودی میباشند که از 10 الی 100 عدد بسته به سفارش مشتری متغیر می باشد

این نوع جعبه را معمولا کارواش ها ، فروشگاه های قطعات خودرو ، تعمیرگاه ها ، فست فود و رستوران ها و …سفارش می‌دهند و به عنوان اشانتیون خرید و هدیه تبلیغاتی جهت جذب مشتری بیشتر به مشتریان ارائه می‌دهند.

این جعبه ها را بیشتر در خودرو قرار می‌دهند و با این کار جعبه تبلیغاتی شما در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد و این امر کمک بزرگی به تبلیغ برند و کسب و کار شما خواهد کرد.

مدل های دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی مدل های مختلفی دارند که بیشتر بر اساس شکل جعبه و اندازه آن دسته بندی می شوند
+ دستمال تبلیغاتی ماشین
+ دستمال کاغذی ارزان ( اقتصادی )
+ دستمال کاغذی فانتزی

جعبه 100 ، 200 و 300 برگ دولا

در مدل های 100 ، 200 و 300 برگ دستمال کاغذی بصورت تا شده در عرض و دولا درون جعبه قرار دارند و از این نوع جعبه ها کمتر به عنوان تبلیغات استفاده می شود و عموما طرح و لوگوی مخصوص شرکت تولید کننده دستمال بر روی جعبه چاپ می شود.

قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

قیمت جعبه دستمال کاغذی مقوایی به عواملی چون جنس مقوا ، تیراژ چاپ و تعداد رنگ وابسته می باشد
 

تیراژ سفارش 

مهمترین عامل در تعیین قیمت جعبه تعداد سفارش میباشد که هر قدر این تعداد بالاتر باشد از قیمت تمام شده کمتری برخوردار است.

 

جنس جعبه

این جعبه عمدتا از جنس مقوای پشت طوسی در گرماژ های مختلفی تولید می شود که بسته به نوع مصرف و سفارش مشتری انتخاب می شود
عمدتا مشتریان تبلیغاتی از گرماژهای پایین و مشتریان عمده و تولید کنندگان از گرماژ های بالا استفاده میکنند.
جنس های مختلف از قیمت کم به زیاد عبارتند از :چاپ جعبه ایندربرد ، گلاسه ، پشت سفید ، کرافت و مقوای دوبلکس
 

تعداد رنگ چاپ

هرچه تعداد رنگ چاپ بیشتر شود هزینه چاپ نیز بالاتر می رود.
 
5/5 (1 نظر)

4 دیدگاه

  1. arshida گفت:

    سلام جعبه دستمال کاغذی 300 برگ 2لا،هزارتا چقدر در میاد؟

  2. negin گفت:

    سلام 150 برگ دولا ابعاد 12 * 12 *8 تعداد 3000عدد میزنید ؟

    • parnianpack.com گفت:

      سلام
      بله،هر ابعاد دلخواهی که بخوایید براتون تولید میکنیم
      برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره 09107633324 تماس حاصل فرمایید
      و یا در واتساپ پیام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *